vineri, 2 august 2013

O rugăciune pentru pace şi liniste sufletească – stareţii de la Optina

rugaciunea-ultimilor-stareti-de-la-optina
O superba rugăciune compusă de stareții de la Optina. Ea poate fi cuprinsă în pravila de rugăciune zilnică a oricărui creștin ortodox. Ea ne învață cum să primim cu pace toate întâmplările vieții și cu gând bun nadăjduitor în Pronia lui Dumnezeu.

Doamne, daruiește-mi să primesc cu liniște sufletească tot ce-mi va aduce ziua de azi!
Învrednicește-mă să mă dau întru totul Sfintei voii Tale!
În tot ceasul astăzi, povățuiește-mă și în toate mă sprijinește!
Oricare vor fi veștile pe care le voi primi în timpul zilei, învață-mă să le primesc cu sufletul liniștit și întărit în credința că peste toate este !
Citeşte tot articolul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu