luni, 6 mai 2013

Vasile Muraru: „Când merg la biserică prima lumânare este de mulţumire pentru tot ce a făcut Dumnezeu pentru mine şi pentru toţi ai mei”


Articol editat de Loreta Popa

Trebuie să iubeşti oamenii, altfel nu poţi fi actor. Este o meserie care se face cu multe renunţări. Trebuie să ştii cu certitudine unde trebuie să ajungi, care e drumul de urmat şi cât o să te coste. Poate fi vorba de sănătate, de viaţă personală, de orice. Din astfel de aluat este plămădit actorul Vasile Muraru, care s-a născut pe pământul sfânt al Bucovinei, satul Doina, judeţul Neamţ. Seriozitatea. Acesta este cuvântul care îl defineşte, în ciuda faptului că este actor de comedie. „Visul meu era să joc pe pânză şi am jucat în 41 de filme. Apoi să fiu pe scândură, într-un colţ... Şi am fost, slavă Domnului! Dumnezeu m-a ajutat şi a făcut pentru mine mult mai mult decât doar să fiu pe pânză sau pe scândură. Actorul trebuie să-şi respecte publicul, trebuie să-i transmită ceva, un mesaj, pentru că acesta simte. Cred în destin, în Dumnezeu. Pentru tot ceea ce mi-a fost dat să trăiesc până cum. Apoi a fost întâlnirea cu soţia mea, Marinela, copiii mei, Costin şi Sânziana. Ei sunt împlinirea şi fericirea mea. Dumnezeu ne-a dat o viaţă simplă, dar noi ne-o complicăm. Vrem mereu mai mult, mai bine şi uităm să ne trăim clipa de fericire. Trebuie să ştii să te bucuri de ceea ce ai şi vezi în jurul tău. Întoarcerile din turnee au fost şi sunt cele mai impresionante momente. Îmi amintesc de momentul în care îi luam în câte o mână pe copiii mei”, ne povesteşte Vasile Muraru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu