joi, 27 iunie 2013

Prezent


soarta

De-ar fi s-aleg să îmi schimb soarta
Să pot da timpul înapoi
Mi-aş duce paşii iar pe stradă
Ce ne uneşte pe-amândoi.

De-ar fi să mai aleg o dată
Pe tine te-aş alege iar.
Ţie ţi-aş spune, da, iubite
Şi viaţa mea ţi-aş da în dar.
Cu fiecare zi ce trece
Iubirea pentru tine creşte.
Cum te descopăr blând, duios,
Cum îmi doresc să-mi fii iar soţ.

Nu mă mai satur să îţi spun că te iubesc
Nu mă certa dacă greşesc
Sunt doar o inimă ce pentru tine bate
Şi-aş vrea să-mi fii mereu aproape.

Nu mă certa şi nu te supăra pe mine
Căci tot ce fac, fac din iubire
Nu mă certa, că sunt soţia ta
Iar când greşesc greşeşte dragostea.

******
Pentru tine, soţul meu,
Zi de zi încerc mereu
Cu rugăciuni şi iubire
Să te păstrez lângă mine.

Căci eşti fericirea mea,
Soţul meu, iubirea mea.
Mai mult decât am visat,
Mai mult decât m-am rugat.

Poezie scrisă de Ionela Pricope

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu