miercuri, 26 iunie 2013

Pagină de Jurnal

IMG_8079 copy
Dragi cititori, mă întreb şi eu de ce am ales să fac cunoscute pagini din jurnalul meu, din gândurile mele, din trăirile mele. Cred că în durerea despărţirii de părintele Iustin, care pentru mine a fost povăţuitor, îndrumător în momente de cumpănă, îmi amintesc cuvintele lui: ”este vremea mărturisirii… lui Dumnezeu” iar eu nu mai pot să tac, ba chiar îmi doresc să vă împărtăşesc şi vouă bucuria cea mai mare din viaţa mea: prezenţa lui Dumnezeu lângă mine!

Sunt convinsă că mulţi dintre voi se vor regăsi printre aceste rânduri, doar că nu aţi fost atenţi la şoaptă lui Dumnezeu, v-aţi lăsat distraţi de zgomotul din jurul vostru. M-aş bucura ca fiecare dintre noi să-l caute pe Dumnezeu în sufletul său, să ne deschidem ochii minţii şi ai sufletului şi să- L vedem…
Citeste tot articolul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu