miercuri, 31 iulie 2013

Paula Vlădescu: Mintea îmi este liberă când pictez şi ştiu că pot face tot ce doresc atunci

paula vladescu 2
În timp ce asfaltul Bucureştiului se topea sub mângâierea soarelui, în dulcea răcoare a unei case vechi ce adăposteşte Galeria „Art Yourself“ am admirat în tăcere expoziţia “Simfoniile Deltei”, al cărei vernisaj a avut loc recent, şi am stat de vorbă cu pictoriţa Paula Vlădescu, nume binecunoscut în lumea artei româneşti.
Am pătruns oarecum neaşteptat în Delta Dunării, prin intermediul picturilor Paulei Vlădescu, aşa cum nu mi s-a oferit şansa până acum, şi am privit cu ochi de întârziat în ale explorării acest tărâm fabulos, atât de plin de culoare.
Fără să folosesc cuvinte mari pot spune că expoziţia este plină de farmec, degajă un parfum aparte, iar la capătul ei, după ce te pierzi în bucuria fiecărui tablou în parte, vei simţi nisipul sub tălpi, vei auzi pescarii Deltei strigându-te pe nume, vei zări pe cer zmeie din peşti în mii de culori şi vei lăsa ţipătul păsărilor să te înalţe până acolo unde nu credeai că-ţi este scris să zbori.
Citeşte tot articolul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu